2011. június 17., péntek

Mino o

Minoh, vagyis Minoo ahogy korabban hivtak, Osaka centrumatol 15 km -re talalhato eszaki iranyba. Orulok a kis kirandulasnak, mert vegre fogunk latni egy nagyobb parkos reszt amit nem lattam mar ket honapja. A het eleje nem kezdodott olyan jol, valoszinuleg fogmosas kozben megserthettem az inyemet a bolcsessegfogamnal. Kedd hajnalban mikor felebredtem a fajdalomra, tukorbe nezes utan megallapitottam, hogy ez eleg rosszul nez ki. Legutobb ez Madridban fordult velem elo,  nagyjabol tudtam, hogy hogyan kezeljem. Keddi napot vegigpihentem, szerda reggel meg mindig kicsit be volt dagadva, de tudtam, hogy el kell menni a megbeszelt kirandulasra. A friss levego jot fog tenni es Mattet (Liz kollegaja) sem akartuk felhivni az utolso pillanatban, hogy megsem megyunk. Eltekerunk az allomasig, ahol a szokasos bolt ele lerakjuk a bicajokat. Elmeletileg nem szabadna, mert mindenhol parkolok vannak ahol fizetni kell erte, de meg nem volt gond. Szaladunk az allomason, mikor magyar beszedet hallok mellettem. Harom fiatal magyar srac. Csak megallok , beszelek veluk egy par szot, mert ez azert ritkasag. Gyors informacio csere, (mert kozben rohanunk Mattel talalkozni) zeneszek, versenyre jottek. Skype azonosito cserenel -ahogy irom be a nevet, batyam kepe jon be nagy mosolyogva - Robi a harsonas megkerdi, hogy en ismerem Almasi Attilat? Szoval kicsi a Vilag, ahogy ezt eddig is tudtuk, ugyanis O is ismeri, szinten zenesz. Sajnos most tobbre nem jut ido, mert nem szeretnem Lizt megvaratni. Eleg morcos tud lenni ha varakozni kell 3 -nal tobb percet. 
Elindulunk Minoh fele vonattal, nagyon kozel van, 25 perc vonatozas lesz. Az allomas is mar nagyon csendes ahhoz kepest, mint amit megszoktunk Japanban. Kis varosi hangulatnak tunik a maga 130 ezres lakossagaval. Itt nyilt az elso Mister Donut es itt van japan legoregebb nemzeti parkja a Meiji no Mori Minō Kokutei Kōen japan neven : 明治の森箕面国定公園. Juharfabol nagyon sok talalhato, osszel mikor hullanak a levelek, meg szebb a park mint most. A kis bodekban juherlevel alaku edesseget lehet kapni, mint helyi nevezetesseg. 


Itt talalhato a legnagyobb szabadon elo majom rezervatum.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése